داداشی من

رفاه

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ

کلا با عادت مفت خوری و راحت طلبی مشکل دارم

نه اینکه خودم پر تلاشم اما با این روش مشکل دارم

طرف میره با یه مجموعه زد و بند میکنه و به اصطلاح به افراد اون مجموعه "بن خرید" میدن تا بتونن اجناس بنجل و تاریخ مصرف گذشته شون رو باحقه بازی و دوز و کلک بفروشن و به اصطلاح جایزه میدن...

حالا شما حساب کنید چی گیر شخص میاد ؛ یه مقدار جنس به درد نخور که مجبوری بخاطر داشتن بن خریده و یه دنیا حسرت که اگه ما شانس داشتیم ما برنده میشدیم ...

ظاهرش اینه که ما شانس نداریم اما باطنش سوء ظن بخداو حسادت_ه است که چرا او برنده شده من نشدم خدا به او داده به من نداده ...

تازه اگه ادم خوبی باشه و بدونه که همه کاره خداست و اون شرکت کذایی رو موثر و عامل ندونه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
اسما مهربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی