داداشی من

چوب خدا!!!

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

بسم الله

روز قبل که از کلاس میاومدم نزدیکای مسجد اذان ظهر رو گفتند

رفتم وضو گرفتم نماز خوندم میخاستم نماز عصر رو فرادا بخونم ، پشیمون شدم . پیش خودم گفتم مگه چقدر فرقشه نماز عصر رو هم جماعت خوندم

ساعت ۱۲/۳۰‌ خونه بودم

.

روز بعد به بهانه اینکه برم زودمیرسم نماز رو میخونم حتما الان وروجک پدر مامان رو در اورده 

اومدم تو ایستگاه تاکسی 

رسیدم خونه ساعت ۱۲/۳۰ بود البته نماز نخونده بودم نه جماعت نه فرادا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۶
اسما مهربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی